Neobdržela jsem vyúčtování za služby, z tohoto důvodu jsem po uplynutí zákonné lhůty musela kontaktovat správcovskou firmu našeho SVJ a žádat o nápravu situace. Jediné, čeho jsem se dočkala, bylo zaslání vyúčtování emailem a o několik dní později vyjádření, že doručovali prostřednictvím svého pracovníka vhozením do poštovních schránek (údajně v dubnu 2023), z čehož usuzuji, že trvají na tom, že vyúčtování ještě před mojí stížností doručeno bylo a v řádném termínu.
Vůbec se mi nelíbí, že tímto vyjádřením z mého pohledu naznačují, že v podstatě lžu a situaci jsem si vymyslela. Navíc se to nestalo poprvé, kdy jsem dostala vyúčtování až na vlastní žádost po uplynutí zákonné lhůty. Předseda SVJ o situaci byl vždy ústně informován, ale očividně to neřešil, když se situace opakovala. Mám možnost se proti tomuto chování a jednání nějak bránit? Lze brát údajné doručení do schránky jako prokazatelné a je přípustné, aby takto doručovali, ačkoli jsem je v minulosti opakovaně vyzývala, aby mi vše doručovali prokazatelným způsobem? Jak postupovat v případě, že bylo do schránky skutečně doručeno a já jsem nic neobdržela (to by znamenalo, že došlo ze ztrátě nebo odcizení obálky s vyúčtováním obsahující osobní údaje.) Jak mohu já prokázat, že skutečně nedoručili do data mojí stížnosti? Předem děkuji za odpověď.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment