Jsem členkou bytového družstva. Za rok 2010 jsme obdrželi vyúčtování v květnu 2011. Toto vyúčtování bylo chybné. Došlo k chybnému rozdělení peněz z pokladny bytového družstva. Tyto prostředky jsme si všichni ponechali v dobré víře, že nám patří a investovali je podle sebe.
Nyní je bytové družstvo žádá zpět. Bylo vyhotoveno nové vyúčtování, které jsme obdrželi po téměř roce v 3/12 jako reklamaci původního. Může bytové družstvo rozhodnout samo, bez usnášeníschopné schůze o tom, že kompenzace od správcovské firmy bude 4x správcovství zdarma? Může vrácení peněz , které patří do pokladny vyžadovat zpět a na základě čeho? Existují i bývalí členi BD. Jakým způsobem může BD nárokovat vrácení peněz do pokladny? Musíme reagovat na reklamaci, kterou jsme obdrželi téměř po roce? Správcovská firma na chybu přišla v září 2011, představensto BD ostatní členy informovalo až v lednu 2012 a reklamované vyúčtování jsme obdrželi až v březnu 2012. Bytovému družstvu nevznikla jako celku žádná škoda, ale peníze byly chybně přerozděleny, v pokladně chybí. Může se za tuto chybu pracovnice správcovské chyby a jakou kompenzaci za ni může bytové družstvo žádat? Děkuji, Svatava
Komentáře vytvořeny pomocí CComment