Dobrý den,
LuckyNet zkušenost - měla jsem několik let poskytovatele internetu LuckyNet. V dubnu 2015 chtěli provést v rámci zvyšování jejich technologie a zlepšení přenosu výměnu antény. Podmínka byla smlouva na 24 měsíců. Asi 3x jsem výměnu odmítla, že ji nepotřebuji a že jsem se signálem spokojená. Po několikerém telefonátu z jejich strany jsem jim nakonec výměnu umožnila. Ve víře, že signál a přenos bude lepší, jsem podepsala u mne doma novou smlouvu a také jsem podepsala technikovi protokol o servisním zásahu, kde v kolonce Cena, bylo zaškrtnuto pole - hradí poskytovatel a nic dalšího v tomto odstavci nebylo vyplněno (bohužel nemám kopii). Žádné zlepšení ale nenastalo, což mi potvrdil i sám technik při proměřování. Od nové smlouvy jsem do 14ti dnů odstoupila. Od LuckyNet mám potvrzení, že to akceptují. Zároveň připravili dodatek k původní smlouvě, kde je uvedena pouze změna antény na jiný typ. Nyní jsem od 1.1. poskytovatele změnila. LuckyNet mi zaslal fakturu na servisní zásah a jako podklad přiložil dodatečně upravený protokol o servisním zásahu, kde zabělil původně zaškrtnuté pole (je to zřetelně vidět), nově zaškrtl, že hradí zákazník a dopsal ceny (jiný rukopis, jiná propiska). Co nyní? Děkuji
LuckyNet zkušenost - měla jsem několik let poskytovatele internetu LuckyNet. V dubnu 2015 chtěli provést v rámci zvyšování jejich technologie a zlepšení přenosu výměnu antény. Podmínka byla smlouva na 24 měsíců. Asi 3x jsem výměnu odmítla, že ji nepotřebuji a že jsem se signálem spokojená. Po několikerém telefonátu z jejich strany jsem jim nakonec výměnu umožnila. Ve víře, že signál a přenos bude lepší, jsem podepsala u mne doma novou smlouvu a také jsem podepsala technikovi protokol o servisním zásahu, kde v kolonce Cena, bylo zaškrtnuto pole - hradí poskytovatel a nic dalšího v tomto odstavci nebylo vyplněno (bohužel nemám kopii). Žádné zlepšení ale nenastalo, což mi potvrdil i sám technik při proměřování. Od nové smlouvy jsem do 14ti dnů odstoupila. Od LuckyNet mám potvrzení, že to akceptují. Zároveň připravili dodatek k původní smlouvě, kde je uvedena pouze změna antény na jiný typ. Nyní jsem od 1.1. poskytovatele změnila. LuckyNet mi zaslal fakturu na servisní zásah a jako podklad přiložil dodatečně upravený protokol o servisním zásahu, kde zabělil původně zaškrtnuté pole (je to zřetelně vidět), nově zaškrtl, že hradí zákazník a dopsal ceny (jiný rukopis, jiná propiska). Co nyní? Děkuji
Komentáře vytvořeny pomocí CComment