Dobrý den, jsem v tíživé situaci a nevím jak ji mám řešit. Obracím se na Vás s dotazem zda by jste mi byl/a ochoten/na poradit.
Místo zdlouhavého vysvětlování situace Vám přeposílám komunikaci mezi mnou a společností O2.
S pozdravem Pavel Novák
xxx@xxx.cz
Zdravím,
situace je již nyní v řešení specializovaného oddělení. Jakmile kolega Mirek obdrží odpověď, bude vás neprodleně informovat.
Petr, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 19:02, wrote:
Zřízení internetu v obci Určice 201 r. 2009, bylo. Poté v listopadu 2009 bylo přepojeno do města Prostějov (Domamyslice) a v březnu/dubnu 2010 jsem se stěhoval zpět do obce Určice na stejnou adresu kam přepojeno už znovu nebylo. Po telefonu mi bylo sděleno že nebyla volná přípojka nebo něco podobného. Skutečně zřízeno nebylo, z tohoto důvodu jsem faktury za internet neplatil. V případě, že máte možnost to prověřit, nebo někdo jiný pošlete mi prosím kontakt.
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 8. 4. 2015 19:22:29
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
První čtyři otázky jsem předal kolegům z oddělení Pohledávek, zda se jim podaří zjistit podrobnější informace.
Pevné připojení k internetu zřízeno bylo (jinak by nemohlo dojít k účtování). Skutečný datový provoz už však s tímto časovým odstupem zjistit nelze. Nicméně i kdyby zde nebyl přenesený ani jeden kilobajt, nevypovídalo by to o ničem.
To, jakým způsobem zákazník službu využívá/nevyužívá, už je pouze na majiteli smlouvy.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 18:01, wrote:
Také nemám možnost zjistit uskutečněné platby, protože společnost KRUK vůbec nereaguje. Máte alespoň možnost zjistit tyto základní informace?
Jakým inkasním agenturám byl dluh předán?
A zda byl dluh pouze předán, nebo prodán?
Byli veškeré pohledávky vůči Vám předány inkasním agenturám?
Můžete mi zaslat soupis faktur na základě kterých vznikl dluh?
Můžete mi doložit, že (pevné) služby byli poskytnuty např, nějaký odběr dat?
Jedná se o to, že internet který jsem si od Vás zřídil mi při stěhování nebyl připojen a i když jsem urgoval zákaznickou linku, pobočku O2 v Prostějově i oddělení reklamace tak i přesto jsem se zapojení internetu nedočkal a reklamace tak těž ne. Jak je tedy možné, že mi byli účtovány služby, které jste mi neposkytli?
Budu kontaktovat tedy kolegy na pohledavky.podnety@o2.cz.
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 8. 4. 2015 17:17:15
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
Zdravím,
obávám se, že ne na všechny otázky vám dokážu odpovědět, pro více podrobností posléze můžete případně kontaktovat kolegy z oddělení pohledávek na pohledavky.podnety@o2.cz nebo Český telekomunikační úřad pro jihomoravskou oblast, na který jsme v r. 2012 předávali Návrh na rozhodnutí sporu o povinnosti k peněžitému plnění.
Jde o dlužné částky za dva mobilní tarify NEON (r. 2009) a pevné připojení k internetu (rovněž r. 2009), které byly zřízeny a neplaceny. Na základě nehrazených vyúčtování byly následně služby automaticky zrušeny a došlo k vystavení smluvní sankce za nedodržení podmínek smlouvy.
Celkovou výši dlužné částky jsme vám zasílali.
Jde o 5 948,24 Kč za pevné a 9 049,08 Kč za mobilní služby.
Vzhledem k tomu, že nemám možnost zjistit, jaké platby jste kdy a komu posílal, je u nás dluh platný v plné výši.
O úmysl poškodit vaši osobu se rozhodně nejedná. Došlo k neplnění podmínek smlouvy, kvůli kterému jsme bohužel došli až sem.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 15:45, wrote:
Dobrý den, doklady jsou 3-4 roky staré. Budu je muset dohledávat na poště a u české spořitelny obě společnosti za tuto službu chtějí zaplatit. Zajímalo by mě kdo to bude platit? Vaše povinnost je mít je také nebo společnosti kterým jste dluh předali. Vzhledem k tomu že jsem si jist že veškeré dluhy jsou zaplaceny, Kruk se mnou nekomunikuje ani po tel. rozhovoru a Vy ode mne chcete úplně jinou částku než jakou chce inkasní agentura Vás žádám o zaslání těchto údajů:
Co je to za dluh?
Za co mám tuto částku platit?
Na základě jaké smlouvy jsem vázaný hradit za služby?
Na jakém základě byli služby poskytnuty?
Opravdu byli služby poskytnuty?
Na jakém základě dluh vznikl?
Jaké inkasní agentuře jste dluh předali?
Jaký je aktuální dluh u agentury?
Na jakém základě vznikl dluh který byl předaný agentuře?
Proč nebyl předán agentuře celý dluh jestli předán celý nebyl?
Jaký je aktuální dluh u Vás jestli celý dluh nebyl předán agentuře?
V případě, že nebyl celý dluh předán agentuře z jakého důvodu jste ho agentuře nepředali celý?
V případě, že nebyl celý dluh předán agentuře jak mohl dluh stále růst?
Jakou částku jsem již uhradil Vám?
Jakou částku jsem již uhradil agentuře?
Jaká je celková výše dluhu?
Komu mám dluh zaplatit?
číslo účtu na který mám dluh splatit?
jednáte s úmyslem poškodit mou osobu?
Bez těchto údajů bohužel nejsem schopen dlužnou částku zaplatit.
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 4. 4. 2015 10:37:49
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
Hezký den, v tomto případě bude asi nejlepší, pokud nám zašlete potvrzení o jednotlivých platbách – máte-li i výměr, pak můžete připojit i ten – a my porovnáme to, co by tedy mělo být uhrazeno a to, co uhrazeno není. Je možné toto realizovat?
Vašek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 23:08, wrote:
Nevím zda jsem to pochopil správně. Iknasni agentuře jste nepředložili celí muj dluh, nebo u agentury dluh není ještě doplacen. U společnosti Kruk jsem uhradil cely dluh + minimálně 95% procent nakladu na soudní vylohy. Během dvou let jsem je 5 krát kontaktoval ohledně stavu dlužné částky a nebyli mi schopni odpovědět. Společnost Logicall me kontaktovala minuli týden a chce po me zaplatit částku kterou jsem také jiz uhradil. Nechapu co se to děje!
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 3. 4. 2015 21:19:49
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
Dobrý den,
jedná se o skutečnou dlužnou částku u nás. Poslední platby, které jste nám zasílal, přišly v listopadu a prosinci 2012. U inkasní agentury však nebyly vymáhány všechny dlužné faktury.
Případně můžete poslat doklady o zaplacení, ať to porovnáme.
S přáním hezkého dne
Jarda, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 20:08, wrote:
Dobrý den, určitě se musí jednat o omyl protože mám doklady o zaplacení. mužete mi také prosím zaslat za co konkrétně by to měli být?
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 3. 4. 2015 9:36:05
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
Dobrý den,
stále u nás máte vedené dlužné částky.
Konkrétně se jedná o částku 5 948,24 Kč za pevné a 9 049,08 Kč za mobilní služby. Vzhledem k tomu, o jak staré pohledávky se jedná, bych určitě doporučil co nejrychlejší úhradu.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 02:58, Pavel Novák wrote:
Dobrý den, jmenuji se Pavel Novák a v minulosti jsem mel u Vas nějaké nedoplatky, které byli předány jiné společnosti aby pohledávky vyřešila za Vas. Uskutecnil jsem tedy nejake platby a rok a dele se mi nikdo neozval. Zajímá me zda by byla možnost zjistit jestli u Vas ještě nějaké nedoplatky mam. Zaroven zasilam udaje, ktere by vam mohli dopomoci ke hledani v systemu.
Pavel Novák
Nar. Prostejov
Meli by jste mit vedenou adresu
Určice 201,79804
Email: xxx@xxx.cz
Předem děkuji za odpověď na vyse uvedeny email. S pozdravem Pavel Novák
Telefonní číslo: xxx@xxx.cz
Místo zdlouhavého vysvětlování situace Vám přeposílám komunikaci mezi mnou a společností O2.
S pozdravem Pavel Novák
xxx@xxx.cz
Zdravím,
situace je již nyní v řešení specializovaného oddělení. Jakmile kolega Mirek obdrží odpověď, bude vás neprodleně informovat.
Petr, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 19:02, wrote:
Zřízení internetu v obci Určice 201 r. 2009, bylo. Poté v listopadu 2009 bylo přepojeno do města Prostějov (Domamyslice) a v březnu/dubnu 2010 jsem se stěhoval zpět do obce Určice na stejnou adresu kam přepojeno už znovu nebylo. Po telefonu mi bylo sděleno že nebyla volná přípojka nebo něco podobného. Skutečně zřízeno nebylo, z tohoto důvodu jsem faktury za internet neplatil. V případě, že máte možnost to prověřit, nebo někdo jiný pošlete mi prosím kontakt.
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 8. 4. 2015 19:22:29
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
První čtyři otázky jsem předal kolegům z oddělení Pohledávek, zda se jim podaří zjistit podrobnější informace.
Pevné připojení k internetu zřízeno bylo (jinak by nemohlo dojít k účtování). Skutečný datový provoz už však s tímto časovým odstupem zjistit nelze. Nicméně i kdyby zde nebyl přenesený ani jeden kilobajt, nevypovídalo by to o ničem.
To, jakým způsobem zákazník službu využívá/nevyužívá, už je pouze na majiteli smlouvy.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 18:01, wrote:
Také nemám možnost zjistit uskutečněné platby, protože společnost KRUK vůbec nereaguje. Máte alespoň možnost zjistit tyto základní informace?
Jakým inkasním agenturám byl dluh předán?
A zda byl dluh pouze předán, nebo prodán?
Byli veškeré pohledávky vůči Vám předány inkasním agenturám?
Můžete mi zaslat soupis faktur na základě kterých vznikl dluh?
Můžete mi doložit, že (pevné) služby byli poskytnuty např, nějaký odběr dat?
Jedná se o to, že internet který jsem si od Vás zřídil mi při stěhování nebyl připojen a i když jsem urgoval zákaznickou linku, pobočku O2 v Prostějově i oddělení reklamace tak i přesto jsem se zapojení internetu nedočkal a reklamace tak těž ne. Jak je tedy možné, že mi byli účtovány služby, které jste mi neposkytli?
Budu kontaktovat tedy kolegy na pohledavky.podnety@o2.cz.
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 8. 4. 2015 17:17:15
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
Zdravím,
obávám se, že ne na všechny otázky vám dokážu odpovědět, pro více podrobností posléze můžete případně kontaktovat kolegy z oddělení pohledávek na pohledavky.podnety@o2.cz nebo Český telekomunikační úřad pro jihomoravskou oblast, na který jsme v r. 2012 předávali Návrh na rozhodnutí sporu o povinnosti k peněžitému plnění.
Jde o dlužné částky za dva mobilní tarify NEON (r. 2009) a pevné připojení k internetu (rovněž r. 2009), které byly zřízeny a neplaceny. Na základě nehrazených vyúčtování byly následně služby automaticky zrušeny a došlo k vystavení smluvní sankce za nedodržení podmínek smlouvy.
Celkovou výši dlužné částky jsme vám zasílali.
Jde o 5 948,24 Kč za pevné a 9 049,08 Kč za mobilní služby.
Vzhledem k tomu, že nemám možnost zjistit, jaké platby jste kdy a komu posílal, je u nás dluh platný v plné výši.
O úmysl poškodit vaši osobu se rozhodně nejedná. Došlo k neplnění podmínek smlouvy, kvůli kterému jsme bohužel došli až sem.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 15:45, wrote:
Dobrý den, doklady jsou 3-4 roky staré. Budu je muset dohledávat na poště a u české spořitelny obě společnosti za tuto službu chtějí zaplatit. Zajímalo by mě kdo to bude platit? Vaše povinnost je mít je také nebo společnosti kterým jste dluh předali. Vzhledem k tomu že jsem si jist že veškeré dluhy jsou zaplaceny, Kruk se mnou nekomunikuje ani po tel. rozhovoru a Vy ode mne chcete úplně jinou částku než jakou chce inkasní agentura Vás žádám o zaslání těchto údajů:
Co je to za dluh?
Za co mám tuto částku platit?
Na základě jaké smlouvy jsem vázaný hradit za služby?
Na jakém základě byli služby poskytnuty?
Opravdu byli služby poskytnuty?
Na jakém základě dluh vznikl?
Jaké inkasní agentuře jste dluh předali?
Jaký je aktuální dluh u agentury?
Na jakém základě vznikl dluh který byl předaný agentuře?
Proč nebyl předán agentuře celý dluh jestli předán celý nebyl?
Jaký je aktuální dluh u Vás jestli celý dluh nebyl předán agentuře?
V případě, že nebyl celý dluh předán agentuře z jakého důvodu jste ho agentuře nepředali celý?
V případě, že nebyl celý dluh předán agentuře jak mohl dluh stále růst?
Jakou částku jsem již uhradil Vám?
Jakou částku jsem již uhradil agentuře?
Jaká je celková výše dluhu?
Komu mám dluh zaplatit?
číslo účtu na který mám dluh splatit?
jednáte s úmyslem poškodit mou osobu?
Bez těchto údajů bohužel nejsem schopen dlužnou částku zaplatit.
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 4. 4. 2015 10:37:49
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
Hezký den, v tomto případě bude asi nejlepší, pokud nám zašlete potvrzení o jednotlivých platbách – máte-li i výměr, pak můžete připojit i ten – a my porovnáme to, co by tedy mělo být uhrazeno a to, co uhrazeno není. Je možné toto realizovat?
Vašek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 23:08, wrote:
Nevím zda jsem to pochopil správně. Iknasni agentuře jste nepředložili celí muj dluh, nebo u agentury dluh není ještě doplacen. U společnosti Kruk jsem uhradil cely dluh + minimálně 95% procent nakladu na soudní vylohy. Během dvou let jsem je 5 krát kontaktoval ohledně stavu dlužné částky a nebyli mi schopni odpovědět. Společnost Logicall me kontaktovala minuli týden a chce po me zaplatit částku kterou jsem také jiz uhradil. Nechapu co se to děje!
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 3. 4. 2015 21:19:49
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
Dobrý den,
jedná se o skutečnou dlužnou částku u nás. Poslední platby, které jste nám zasílal, přišly v listopadu a prosinci 2012. U inkasní agentury však nebyly vymáhány všechny dlužné faktury.
Případně můžete poslat doklady o zaplacení, ať to porovnáme.
S přáním hezkého dne
Jarda, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 20:08, wrote:
Dobrý den, určitě se musí jednat o omyl protože mám doklady o zaplacení. mužete mi také prosím zaslat za co konkrétně by to měli být?
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <info@o2guru.cz>
Komu: xxx@xxx.cz
Datum: 3. 4. 2015 9:36:05
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <xxx@xxx.cz>, priorita: 1 #18791
Dobrý den,
stále u nás máte vedené dlužné částky.
Konkrétně se jedná o částku 5 948,24 Kč za pevné a 9 049,08 Kč za mobilní služby. Vzhledem k tomu, o jak staré pohledávky se jedná, bych určitě doporučil co nejrychlejší úhradu.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 02:58, Pavel Novák wrote:
Dobrý den, jmenuji se Pavel Novák a v minulosti jsem mel u Vas nějaké nedoplatky, které byli předány jiné společnosti aby pohledávky vyřešila za Vas. Uskutecnil jsem tedy nejake platby a rok a dele se mi nikdo neozval. Zajímá me zda by byla možnost zjistit jestli u Vas ještě nějaké nedoplatky mam. Zaroven zasilam udaje, ktere by vam mohli dopomoci ke hledani v systemu.
Pavel Novák
Nar. Prostejov
Meli by jste mit vedenou adresu
Určice 201,79804
Email: xxx@xxx.cz
Předem děkuji za odpověď na vyse uvedeny email. S pozdravem Pavel Novák
Telefonní číslo: xxx@xxx.cz
Komentáře vytvořeny pomocí CComment