Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku.

    Naše dcera v kočárku nikdy nevydržela déle než pár minut a poté začala brečet takovým způsobem, že jsme ji museli vyndat). Jakým způsobem se mohu proti výroku dovozce bránit? A je jeho požadavek na úhradu poštovného v případě neuznané reklamace oprávněný? Dita

    Odpověď:

    Doporučuji oslovit znalce a nechat udělat znalecký posudek na konstrukci kočárku. Následně kočárek reklamujte opakovaně.
    Právo na úhradu nákladů neoprávněné reklamace, které prodávajícímu vznikly, prodávající má. Nicméně můžete je obratem uplatnit po opětovně uplatněné reklamaci na základě znaleckého posudku.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování