Zakoupil jsem Volkswagen passat 16.7.2019 a 22.8.2019 jsem pří jízdě prošlápl brzdu ale podařilo se mi zastavit a pomalu dojet do servisu. V servisu po 2-3 dnech bylo zjištěno, že jsou totálně zničené brzdové destičky i kotouče na přední nápravě a zničené destičky a kotouče zadní nápravy.
Volali jsme bývalého majitele a ten přislíbil kompenzaci v řádech několika tisíců korun. Při kontrole automobilu v servisu jsme byly obeznámeni s další závadou úniku oleje z motoru. Dali jsme servisu povolení, aby přetěsnili části motoru, kde olej uniká. Zase jsme volali bývalého majitele a upozornili na únik oleje. Potvrdil, že měl pocit, že byl trochu zamaštěný motor. Při koupi auta jsem si nevšiml mastnoty na motoru, byl zakrytý plastem. Pak to byla poslední kapka, když ze servisu volali, že sundali víko ventilů, kde byl zjištěn únik oleje. A zjistili špatně amatérsky utěsněné víko nějakým domácím tmelem, špatně udělané rozvody a poškozené pomlácené vačkové hřídele a rozvody posunuté o jeden zub. Volali jsme bývalému majiteli a žádali kompenzaci jednu třetinu ceny řekl, že auto nám dal v pořádku a že se domluví s rodinou co dál. Během týdne jsem mu volal, ale nezvedal telefon, psal jsem na email i na messenger ale bez odezvy. Tak jsem nevěděl co dál, auto bylo v servisu, opraveny brzdy, přední i zadní nápravy, nové díly namontované cca za 27.500 Kč a rozdělaný motor a bývalý majitel na nic nereagoval. Nezbylo mi nic než motor na autě nechat taky opravit - oprava motoru cca 28.000 Kč. Jak se v tomto případě mohu bránit, když po necelém měsíci selhaly brzdy, začal téct olej z motoru a bývalý majitel nic. Děkuji předem za odpověď Jirka.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment