Na obchodním portálu Aukro jsem vydražila 17.8.2014 prosklenou vitrínu. Po zaplacení mi ji prodejce poslal přepravní službou Toptrans. Během přepravy se vitrína rozbila, odmítla jsem si ji tedy převzít a vitrínu jsem u přepravní služby reklamovala. Zaslala jsem reklamační formulář přimo z webových stránek firmy Toptrans a následně i mailem.
Na obchodním portálu Aukro jsem vydražila 17.8.2014 prosklenou vitrínu. Po zaplacení mi ji prodejce poslal přepravní službou Toptrans. Během přepravy se vitrína rozbila, odmítla jsem si ji tedy převzít a vitrínu jsem u přepravní služby reklamovala. Zaslala jsem reklamační formulář přimo z webových stránek firmy Toptrans a následně i mailem.
31.7.2014 jsem zakoupila přes internetový obchod Baťa vycházkové kožené polobotky (bez podpatku) za 979 Kč. Boty seděly na mou nohu. Boty jsem nosila den a půl. Totálně se mi zbortila podešev - u levé více, u pravé méně, chodidla se mi propadala dovnitř (jako bych šmajdala). Došlo k odření kůže u podrážky. V botách se nedá chodit.
31.7.2014 jsem zakoupila přes internetový obchod Baťa vycházkové kožené polobotky (bez podpatku) za 979 Kč. Boty seděly na mou nohu. Boty jsem nosila den a půl. Totálně se mi zbortila podešev - u levé více, u pravé méně, chodidla se mi propadala dovnitř (jako bych šmajdala). Došlo k odření kůže u podrážky. V botách se nedá chodit.
10.7.2014 jsem zaslal mobilní telefon na reklamaci. Pošta ho doručila dne 11.7. Do 11.8. jsem nebyl vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace, telefon mi nebyl zaslán zpět a prodejce na emaily neodpovídá. Mám podle nového občanského zákoníku 2014 (který paragraf? ) nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz?
10.7.2014 jsem zaslal mobilní telefon na reklamaci. Pošta ho doručila dne 11.7. Do 11.8. jsem nebyl vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace, telefon mi nebyl zaslán zpět a prodejce na emaily neodpovídá. Mám podle nového občanského zákoníku 2014 (který paragraf? ) nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz?
10.7.2014 jsem zaslal mobilní telefon na reklamaci. Pošta ho doručila dne 11.7. Do 11.8. jsem nebyl vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace, telefon mi nebyl zaslán zpět a prodejce na emaily neodpovídá. Mám podle nového občanského zákoníku 2014 (který paragraf? ) nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz?
10.7.2014 jsem zaslal mobilní telefon na reklamaci. Pošta ho doručila dne 11.7. Do 11.8. jsem nebyl vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace, telefon mi nebyl zaslán zpět a prodejce na emaily neodpovídá. Mám podle nového občanského zákoníku 2014 (který paragraf? ) nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz?
10.7.2014 jsem zaslal mobilní telefon na reklamaci. Pošta ho doručila dne 11.7. Do 11.8. jsem nebyl vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace, telefon mi nebyl zaslán zpět a prodejce na emaily neodpovídá. Mám podle nového občanského zákoníku 2014 (který paragraf? ) nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz?
4.9.2014 jsem koupil ojetý vůz Opel Zafiru s tím, že vůz není havarovaný, je dovezený z Francie a uvedený do provozu od roku 2007 s najetými 115.000 km bez záruky na ujeté km.