Dobrý den. Jak řešit následující situaci? V polovině 07/2015 jsem si od Škoda auto koupil automobil Škoda Fabia 1.4 tdi ve výbavě Style+ za cca 420 000, -. Poslední 3 týdny je v servisu s mnoha jednotlivými závadami a nyní nastal problém. Nejprve rozepíši jednotlivé body reklamace:
Koupil jsem přes internet mobilní telefon Samsung. 2. den po zakoupení se přestala nabíjet baterie a telefon nebylo možné používat bez permanentního připojení na nabíječce. Chtěl jsem ho reklamovat, ale zjistil jsem, že daňový doklad je od nechvalně známé firmy, jiné než která mobil inzerovala, resp. jedná se o jednu a tutéž firmu.
Koupil jsem přes internet mobilní telefon Samsung. 2. den po zakoupení se přestala nabíjet baterie a telefon nebylo možné používat bez permanentního připojení na nabíječce. Chtěl jsem ho reklamovat, ale zjistil jsem, že daňový doklad je od nechvalně známé firmy, jiné než která mobil inzerovala, resp. jedná se o jednu a tutéž firmu.
Firma Stepan Bauer mi 2007 zasklívala zimní zahradu - měla jsem od té doby problémy s posuvnými dveřmi, které vypadávaly z kolejnic hlavně tehdy, když se neotvíraly přesně podle doporučení pana Bauera, což znamená, že vypadly vždy, když jsem např. měla návštěvu a někdo nedopatřením dveře otevřel - zaměstnanci firmy ale hned přijeli a nasadili je, takže jsem bohužel věc nereklamovala tak, jak bych byla měla.
31. 8. 2015 jsem podepsala objednávku na služby výživového poradenství. Musela jsem za služby předem zaplatit 6.000,- Kč a v této ceně bylo zpracování jídelníčku a následné konzultace osobní nebo telefonické. Až 7.9.2015 jsem obdržela zpracovaný jídelníček.
31. 8. 2015 jsem podepsala objednávku na služby výživového poradenství. Musela jsem za služby předem zaplatit 6.000,- Kč a v této ceně bylo zpracování jídelníčku a následné konzultace osobní nebo telefonické. Až 7.9.2015 jsem obdržela zpracovaný jídelníček.
Přes realitní kancelář se zajímáme o koupi bytu v panelovém domě se 24 bytovými jednotkami, které jsou v podíl. spoluvlastnictví. Majitelkou bytu je cizí státní příslušnice. Na základě našeho zjištění je byt zadlužen, s tím, že nejsou delší dobu hrazeny služby.
Zboží bylo v záruční lhůtě, kdy došlo k reklamaci 07/2015. Během 30 dnů jsem nebyl informován o vyřízení reklamace, sám jsem se o stavu reklamace nezajímal, bral jsem na vědomí 30 denní lhůtu pro vyřízení a poté jsem považoval reklamaci za nevyřízenou.
Zboží bylo v záruční lhůtě, kdy došlo k reklamaci 07/2015. Během 30 dnů jsem nebyl informován o vyřízení reklamace, sám jsem se o stavu reklamace nezajímal, bral jsem na vědomí 30 denní lhůtu pro vyřízení a poté jsem považoval reklamaci za nevyřízenou.
Zboží bylo v záruční lhůtě, kdy došlo k reklamaci 07/2015. Během 30 dnů jsem nebyl informován o vyřízení reklamace, sám jsem se o stavu reklamace nezajímal, bral jsem na vědomí 30 denní lhůtu pro vyřízení a poté jsem považoval reklamaci za nevyřízenou.