Chtěl jsem se prosím zeptat, cca před rokem a půl jsem u jisté firmy kupoval přes internet autobaterii. Objednaná autobaterie přišla v pořádku, ale byla moc široká a nevešla se mi do auta, proto jsem se domluvil s prodejcem, že mi ji vymění za jinou, což udělal, přijel a dovezl mi novou, ale již mi nedal nový daň. doklad, kde by bylo napsáno něco o změně.
Chtěl jsem se prosím zeptat, cca před rokem a půl jsem u jisté firmy kupoval přes internet autobaterii. Objednaná autobaterie přišla v pořádku, ale byla moc široká a nevešla se mi do auta, proto jsem se domluvil s prodejcem, že mi ji vymění za jinou, což udělal, přijel a dovezl mi novou, ale již mi nedal nový daň. doklad, kde by bylo napsáno něco o změně.
2005 jsme dostali společně s bratrem dům od otce. Vyhlídnutý domek se zakoupil přes realitní kancelář, otci se zřídilo věcné břemeno, které je řádně zapsáno na katastru. Celou částku za nemovitost uhradil otec i další rekonstrukce a přístavbu. 2016 se otec rozhodl o odebrání tohoto daru mému bratrovi z důvodu jeho špatného jednání i nezájmu o dům.
2005 jsme dostali společně s bratrem dům od otce. Vyhlídnutý domek se zakoupil přes realitní kancelář, otci se zřídilo věcné břemeno, které je řádně zapsáno na katastru. Celou částku za nemovitost uhradil otec i další rekonstrukce a přístavbu. 2016 se otec rozhodl o odebrání tohoto daru mému bratrovi z důvodu jeho špatného jednání i nezájmu o dům.
Zakoupil jsem náhradní díl na moje vozidlo (servočerpadlo) v internetovém obchodě. Náhradní díl jsem si nechal vyměnit v autoservisu. Po namontování bylo zjištěno, že náhradní díl je vadný. Mám nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací? Vadný náhradní musím nechat z auta servisem demontovat a po výměně dílu opět namontovat.
Zakoupil jsem náhradní díl na moje vozidlo (servočerpadlo) v internetovém obchodě. Náhradní díl jsem si nechal vyměnit v autoservisu. Po namontování bylo zjištěno, že náhradní díl je vadný. Mám nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací? Vadný náhradní musím nechat z auta servisem demontovat a po výměně dílu opět namontovat.
Zakoupil jsem náhradní díl na moje vozidlo (servočerpadlo) v internetovém obchodě. Náhradní díl jsem si nechal vyměnit v autoservisu. Po namontování bylo zjištěno, že náhradní díl je vadný. Mám nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací? Vadný náhradní musím nechat z auta servisem demontovat a po výměně dílu opět namontovat.
19.06.2015 jsem koupil osobní automobil (mám kupní smlouvy a doklad o zaplacení). Prodávající náhle umřel a nestihli jsme převést automobil na dopravním odboru města. V rámci dědického řízení jsem zaslal ustanovené notářce kopii kupní smlouvy a doklad o zaplacení se žádostí o vyjmutí automobilu z dědictví.
Mám nárok na novou 2letou záruční lhůtu na vyměněné součástky v rámci reklamace, pokud o ni prodejce požádám? Dále by mne zajímalo - při odstoupení od kupní smlouvy v případě uplatnění práva z vadného plnění platí stejná lhůta pro vráceních finančních prostředků, jako při odstoupení od kupní smlouvy do 14ti dnů, tedy 14 dní?
Mám nárok na novou 2letou záruční lhůtu na vyměněné součástky v rámci reklamace, pokud o ni prodejce požádám? Dále by mne zajímalo - při odstoupení od kupní smlouvy v případě uplatnění práva z vadného plnění platí stejná lhůta pro vráceních finančních prostředků, jako při odstoupení od kupní smlouvy do 14ti dnů, tedy 14 dní?