Zde popíšu problém s doručením zásilky a chtěl bych vědět resp. poradit co můžu ještě udělat, nebo jak mám dál jednat s obchodem, který se mnou už nechce tuto záležitost řešit. Přišel jsem o necelých 8.000 Kč a nemám zboží ani peníze. Moje zkušenost je naprosto odstrašující a až neskutečná, jak se obchod zachoval. Když jsem objednal vanu a bidetové sprchy, tak bylo vše v pořádku, až do okamžiku doručení. V objednávce jsem uvedl adresu, aby šla objednávka dokončit, jelikož na té adrese nebydlíme, ale stavíme barák cca 200 m od té adresy, tak jsem tuto informaci zadal v objednávce do pole POZNÁMKY a připojil GPS souřadnice a prosbu o to, aby nás řidič ráno v den doručení informoval, jelikož jsme v práci. Dva dny před doručením mě kontaktoval dopravce AmbroExpres, že budou doručovat zboží, abych upřesnil adresu, pokud se liší od uvedené a že nás řidič bude informovat, tak jsem jim také poslal přímo navigační bod na místo vykládky. V den doručení cca v 11:30 jsem se informoval u dopravce, jak je na tom řidič s doručením našeho zaplaceného zboží a na to mi bylo sděleno, že zásilka byla doručená někdy kolem cca 10:30 h dopoledne, jenže doma nikdo nebyl. Po příjezdu domů zásilka nikde, tak jsme se šli podívat k nejbližšímu baráku, kam jsme zadali adresu a tam také nic nebylo. Hned jsem vše řešil a na to mi poslal dopravce foto od řidiče, že tu zásilku vyložil u baráku. Jenže to vyložil na adrese u baráku kde neměl, podle fotky od řidiče to byl ten nejbližší barák od našeho rozestavěného. Každopádně řidič to tam asi takhle nechal a nikdo mu to tam určitě nepřevzal, jen to tam nechal ležet a my teď nemáme zásilku a ani peníze. Dopravce AmbroExpres a Mexen.cz odmítají jejich chybu a nechtějí mi vrátit peníze nebo poslat nové zboží, prý jsem zadal adresu, na kterou se to doručilo podle nich. Tuto situaci jsem s nimi řešil téměř měsíc a pouze po emailu, nemají ani české zastoupení, ani kontakt, abych to mohl řešit s nějakým Čechem aspoň po telefonu. Je to velká prasárna a vůbec co udělal ten řidič, jak si mohl dovolit někde nechat takhle velkou zásilku bez převzetí, bez zavolání! Děkuji za názor a o radu, co ještě podniknout, zda je nějaká šance, že dostanu peníze zpět. Pěkný večer,
Ševčík.
Obchodní právo, vztahy, smlouvy
Řidič dopravce AmbroExpres nechal balík u domu bez zavolání zákazníkovi a balík se ztratil - co teď?
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. J. Polesný (obč., obchod. právo)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 76
Řidič dopravce AmbroExpres nechal balík u domu bez zavolání zákazníkovi a balík se ztratil - co teď?
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Odpověď:
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře pod články slouží k okomentování stránky. Pokud chcete poslat dotaz našim právníkům, pokračujte ZDE. Do komentářů prosíme nevkládejte dotazy. Děkujeme.