Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2074
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2080
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2031
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 2233
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2263
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2085
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2120
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2116
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2660
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
V půli srpna jsem reklamoval v záruce klimatizaciu vozu FORD. Koncem srpna klimatizaci vyčistili, doplnili plyn a barvící látku. Bylo mi řečeno ať se stavím do 14 dnů na kontrolu úniku. Když jsem se tam dostavil, řekli mi, že je to v pořádku a že žádný únik není. Jenže klimatizace stejně nepracovala tak jak má. Auto má automatickou klimatizaci. Když bylo venku kolem 30 stupňů a na klimatizaci jsem nastavil 21 stupňů, klimatizace vychladila vůz cca na 26-27 stupňů (to bylo v srpnu).
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 9871
Reklamace klimatizace auta, automobilu v záruční době a po záruce
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
V půli srpna jsem reklamoval v záruce klimatizaciu vozu FORD. Koncem srpna klimatizaci vyčistili, doplnili plyn a barvící látku. Bylo mi řečeno ať se stavím do 14 dnů na kontrolu úniku. Když jsem se tam dostavil, řekli mi, že je to v pořádku a že žádný únik není. Jenže klimatizace stejně nepracovala tak jak má. Auto má automatickou klimatizaci. Když bylo venku kolem 30 stupňů a na klimatizaci jsem nastavil 21 stupňů, klimatizace vychladila vůz cca na 26-27 stupňů (to bylo v srpnu).
Přidat komentář (3 Komentáře)