Pronajímám byt 3+1, mám s nájemníky řádně sepsanou nájemní smlouvu. Nájemníci však přišli s prosbou, zda bych jim mohla dovolit, aby si nahlásili v pronajatém bytě trvalé bydliště. Z důvodu získání příspěvku na bydlení od státu. Bude stačit, když do smlouvy napíšeme, že trvalé bydiště mají na uvedené adrese dočasně, na dobu jednoho roku?
Pronajímám byt 3+1, mám s nájemníky řádně sepsanou nájemní smlouvu. Nájemníci však přišli s prosbou, zda bych jim mohla dovolit, aby si nahlásili v pronajatém bytě trvalé bydliště. Z důvodu získání příspěvku na bydlení od státu. Bude stačit, když do smlouvy napíšeme, že trvalé bydiště mají na uvedené adrese dočasně, na dobu jednoho roku?
Pronajímám byt 3+1, mám s nájemníky řádně sepsanou nájemní smlouvu. Nájemníci však přišli s prosbou, zda bych jim mohla dovolit, aby si nahlásili v pronajatém bytě trvalé bydliště. Z důvodu získání příspěvku na bydlení od státu. Bude stačit, když do smlouvy napíšeme, že trvalé bydiště mají na uvedené adrese dočasně, na dobu jednoho roku?
Obracím se na vás s prosbou o radu ve věci ročního vyúčtování členů SVJ. Začátkem roku 2012 jsme se dohodli na pravidelných měsíčních zálohách, z kterých se následně platí revize, opravy a také platíme každý 120,- Kč za správu (vedení účetnictví atd.), tzn. 1.440,- Kč ročně. Nyní nám bylo správkyní předáno vyúčtování nákladů za minulý rok, kde nám rovněž zaúčtovala 600,- Kč za vedení účetnictví.
Obracím se na vás s prosbou o radu ve věci ročního vyúčtování členů SVJ. Začátkem roku 2012 jsme se dohodli na pravidelných měsíčních zálohách, z kterých se následně platí revize, opravy a také platíme každý 120,- Kč za správu (vedení účetnictví atd.), tzn. 1.440,- Kč ročně. Nyní nám bylo správkyní předáno vyúčtování nákladů za minulý rok, kde nám rovněž zaúčtovala 600,- Kč za vedení účetnictví.
Obracím se na vás s prosbou o radu ve věci ročního vyúčtování členů SVJ. Začátkem roku 2012 jsme se dohodli na pravidelných měsíčních zálohách, z kterých se následně platí revize, opravy a také platíme každý 120,- Kč za správu (vedení účetnictví atd.), tzn. 1.440,- Kč ročně. Nyní nám bylo správkyní předáno vyúčtování nákladů za minulý rok, kde nám rovněž zaúčtovala 600,- Kč za vedení účetnictví.
Mám aktuální problém s nájemkyní. V polovině března 2013 jsem jí pronajala byt. Bohužel jsem udělala tu hloupost, že jsem jí povolila zaslat kauci + nájem za konec března na účet. Nájemné a kauci neuhradila, v bytě bydlí. Mohu ji z bytu vystěhovat, nebo musím na něco čekat. Napadlo mě i vyměnit zámky, nebo nechat odpojit elektřinu.
Mám aktuální problém s nájemkyní. V polovině března 2013 jsem jí pronajala byt. Bohužel jsem udělala tu hloupost, že jsem jí povolila zaslat kauci + nájem za konec března na účet. Nájemné a kauci neuhradila, v bytě bydlí. Mohu ji z bytu vystěhovat, nebo musím na něco čekat. Napadlo mě i vyměnit zámky, nebo nechat odpojit elektřinu.
Mám aktuální problém s nájemkyní. V polovině března 2013 jsem jí pronajala byt. Bohužel jsem udělala tu hloupost, že jsem jí povolila zaslat kauci + nájem za konec března na účet. Nájemné a kauci neuhradila, v bytě bydlí. Mohu ji z bytu vystěhovat, nebo musím na něco čekat. Napadlo mě i vyměnit zámky, nebo nechat odpojit elektřinu.
Mám aktuální problém s nájemkyní. V polovině března 2013 jsem jí pronajala byt. Bohužel jsem udělala tu hloupost, že jsem jí povolila zaslat kauci + nájem za konec března na účet. Nájemné a kauci neuhradila, v bytě bydlí. Mohu ji z bytu vystěhovat, nebo musím na něco čekat. Napadlo mě i vyměnit zámky, nebo nechat odpojit elektřinu.