Dobrý den,
6.10.2017 jsem u prodejce xiaomimobile.cz zakoupila mobilní telefon s příslušenstvím v hodnotě 5045 Kč. Telefonu špatně fungovalo sluchátko, takže jsem ho neprodleně zabalila a odeslala prodejci zpět s tím, že chci odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě.
Bylo mi odpovězeno, že mi peníze nevrátí, protože má telefon poškozený displej, ale já si jsem jistá, že v době odeslání byl telefon v pořádku, protože byl používaný sotva 2 hodiny a pak zabalen zpět do originálního obalu.
Jak bych měla dále postupovat, když je to v podstatě slovo proti slovu? Mám nějakou možnost jak získat peníze zpět?
Děkuji za odpověď.
6.10.2017 jsem u prodejce xiaomimobile.cz zakoupila mobilní telefon s příslušenstvím v hodnotě 5045 Kč. Telefonu špatně fungovalo sluchátko, takže jsem ho neprodleně zabalila a odeslala prodejci zpět s tím, že chci odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě.
Bylo mi odpovězeno, že mi peníze nevrátí, protože má telefon poškozený displej, ale já si jsem jistá, že v době odeslání byl telefon v pořádku, protože byl používaný sotva 2 hodiny a pak zabalen zpět do originálního obalu.
Jak bych měla dále postupovat, když je to v podstatě slovo proti slovu? Mám nějakou možnost jak získat peníze zpět?
Děkuji za odpověď.